لوگوموشن؛ پل احساسی بین برند و مخاطب

مخاطبان به برندهایی وفادار می‌مانند که حس کنند. لوگوموشن، ابزاری‌ست برای ساخت این حس. با حرکت، رنگ، صدا و ریتم، پل ارتباطی عاطفی میان برند و ذهن مخاطب را شکل می‌دهد. هیچ چیز مثل تصویر در حال حرکت، نمی‌تواند حس را منتقل کند.

  • تحریک عواطف از طریق طراحی پویا
  • کمک به برندسازی احساسی (Emotional Branding)
  • ساخت تجربه انسانی‌تر از لوگو
  • افزایش نرخ تبدیل در ارتباطات ویدیویی
  • ایجاد حس اعتماد و حرفه‌ای بودن

در فرا، طراحی صرف را کنار گذاشته‌ایم؛ ما حس می‌سازیم. لوگوموشن شما باید دیده و احساس شود. این همان پلی‌ست که برای برندتان طراحی می‌کنیم.