لوگوموشن؛ قدرت وایرال در دستان برند

وایرال‌شدن فقط برای ویدیوهای طنز نیست؛ یک لوگوموشن جذاب هم می‌تواند ده‌ها بار دیده و به اشتراک گذاشته شود، اگر درست طراحی شود. با صدا، ریتم و سورپرایز. برندهایی که می‌خواهند دیده شوند، از این ابزار غافل نمی‌شوند.

  • جذابیت بصری و صوتی بالا
  • کوتاه و shareable بودن محتوا
  • امکان انتشار گسترده در شبکه‌های اجتماعی
  • ساخت حس خلاقیت در نگاه مخاطب
  • تحریک کنجکاوی و توجه در ثانیه‌های اول

در فرا، ما لوگوموشن‌هایی طراحی می‌کنیم که مخاطب، خودش بخواهد آن را منتشر کند. اگر دنبال دیده‌شدن واقعی هستید، همین‌جا شروع کنید.