لوگوموشن؛ صدای تصویر برند شما
در دنیای دیجیتال، برندها فقط با دیدن معرفی نمیشوند، باید شنیده هم بشوند، حتی اگر صدایی وجود نداشته باشد. لوگوموشن، زبان دیداری و شنیداری برند است. راهی برای ایجاد هویت در ذهن مخاطب، فراتر از شکل و رنگ.
چرا باید لوگوموشن داشت؟
- افزودن صدا و ریتم به هویت برند
- فزایش عمق ارتباط با مخاطب
- استفاده مؤثر در ویدیوها، استوریها و تبلیغات
- ارتقاء کیفیت محتوای بصری برند
- خلق تصویر ذهنی قدرتمند از برند
در فرا، ما تصویر برندتان را به صدا درمیآوریم. نه با کلمات، بلکه با حرکت و ریتم. اگر میخواهید برندتان را «بیشتر از یک لوگو» نشان دهید، وقتش است که سراغ لوگوموشن بروید.