لوگوموشن؛ تقاطع طراحی و تجربه

برند موفق، برندی‌ست که حس می‌شود. لوگوموشن، تقاطع طراحی گرافیکی و تجربه‌ی کاربری‌ست. لوگویی که صرفاً دیده نمی‌شود، بلکه حس می‌شود، شنیده می‌شود و در ذهن می‌ماند. اینجاست که برند از تصویر، به تجربه تبدیل می‌شود.

  • ساخت تجربه‌ی چندحسی از برند
  • افزایش نرخ تعامل در فضای دیجیتال
  • تبدیل لوگو به ابزار روایت و ارتباط
  • افزایش قابلیت استفاده در پلتفرم‌های متنوع
  • کمک به ایجاد انسجام در ارتباطات برند

ما در فرا، تجربه‌سازی را از لوگوی شما آغاز می‌کنیم. هر ثانیه از لوگوموشن شما، بر پایه‌ی شناخت دقیق هویت برند ساخته می‌شود. اگر می‌خواهید مخاطب، برندتان را تجربه کند، از این‌جا شروع کنید.