استوری

لذت ورق زدن دیجیتالی

کاتالوگ الکترونیکی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
کاتالوگ الکترونیکی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

لذت ورق زدن دیجیتالی

لوگو و لوگو تایپ کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

از خلق کاتالوگ در جهان تبلیغات مدت زیادی نمی گذرد ، برای به وجود آوردن انگیزه ، رقابت و معرفی بازار تولید و عرضه شده به بازار، اقدام به خلق شیوه نوینی از پدیده های گرافیک کردند تا مخاطبان بتوانند در فرصت مناسب و با شرح و تصاویری که در این وسیله تبلیغاتی درج شده بود، با تولیدات عرضه شده آن شرکت آشنا شوند.

کاتالوگهاي الکترونيکي با بهره گيري از انواع رسانه هاي متفاوت مانند گفتار، موسيقي، عکس، متن، انيميشن و محيط هاي تعاملي ، با محيطي پويا و جذاب، بدون هيچ محدوديتي خواسته سازمان ها و شرکت ها را فراهم می نماید .

کاتالوگ مجموعه ای از اوراق تبلیغاتی است که عموما در یک مجموعه و به صورت یک مجلد به مشتریان برای معرفی محصول (کالا یا خدمات) یک بنگاه تجاری تولید میشود. هزینه زیاد تولید، مدت زمان چاپ، سرعت پایین در رساندن کاتالوگ به دست مشتری، محدودیت جغرافیایی در ارسال کاتالوگ، محدودیت در اصلاح خطاها و یا تغییرات احتمالی از جمله مشکلات کاتالوگ های چاپی به شمار می رود.
کاتالوگ الکترونيکي بر روي يک سی دی با طرح اختصاصي نام شرکت و ... قرار میگیرد و در درون يک پکيج چاپي قرارگرفته و به مشتريان ارائه خواهد میشود. پس از قرارگيري در کامپيوتر به صورت خودکار اجرا و نياز به نصب بر روي سيستم را ندارد. کاربر بدون کوچکترين دانشي از کامپيوتر مي تواند از کاتالوگ الکترونيک استفاده نمايد و به راحتي اقدام به ورق زدن و مشاهده صفحات مختلف کاتالوگ الکترونيکي نمايد.

محتويات پوياي هر صفحه :

در هر صفحه قابليت درج تصاوير ، طرح هاي گرافيکي ، تصاوير محصولات ، معرفي خدمات ، امکان درج تصاوير متحرک، فيلم هاي تبليغاتي و ... وجود دارد.

استفاده از صوت و تصوير:

همزماني صوت و تصوير به صورت ترکيبي محيطي جذاب را براي کاربران فراهم خواهد نمود. همچنين استفاده از نریشن(صداگذاری) امکان معرفي هر يک از محصولات را به صورت گفتاري نيز فراهم خواهد نمود.

فهرست بندي الکترونيکي:

با استفاده از اين قابليت تنها با يک کليک، کاتالوگ ورق خورده و در صفحه يا عنوان مورد نظر قرار مي گيرد.

ارائه بر روي وب سايت:

کاتالوگ الکترونيک اين قابليت را دارا ميباشد که در صورت نياز و به درخواست کارفرما بر روي وب سايت سفارش دهنده قرار گيرد و در صورت نياز بروز رساني گردد.

استفاده در نمايشگاهها :

در کاتالوگ الکترونيک امکان ورق خوردن محصولات به صورت خودکار تعبيه شده که ميتوان از اين قابليت در نمايشگاهها و شو روم ها استفاده نمود.

صرفه جویی در هزینه های تولید:

هزينه طراحي، توليد، به روز رساني و نگهداري کاتالوگ الکترونيک نسبت به نمونه چاپي در حدود 1 به 10 ميباشد که اين نسبت در تعداد صفحات و تيراژ بالاتر کاملا محسوس خواهد بود. نکته مهم ديگر پيرامون مقرون به صرفه بودن کاتالوگ الکترونيک مستقل بودن آن از بحث نوسان قيمت کاغذ، مرکب، ليتوگرافي و حقوق نظارت بر چاپ خواهد بود.
تنها مواد مورد استفاده در کاتالوگ الکترونيک هزينه سی دی خواهد بود.

امکان بروزرساني:

تغيير، افزايش و يا کاهش صفحات در کاتالوگ الکترونیکی برخلاف کاتالوگ چاپی به راحتی وجود دارد.

امکان درج همه محصولات:

در يک کاتالوگ چاپي با توجه به مقرون به صرفه نبودن هزينه ها و افزايش تعداد صفحات امکان درج کليه محصولات به صورت مدون به علت افزوده شدن تعداد صفحات وجود نخواهد داشت ولي اين امر در کاتالوگ الکترونيک با توجه به هزينه بسيار پايين طراحي و توليد کاملا مقرون به صرفه است.





کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
برخی از خدمات کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

خدمات طراحی گرافیک

طراحی هویت بصری
هویت سازمانی یا هویت بصری ، یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به هدف‌ها و چشم‌اندازهاست

خدمات نرم افزار موبایل

اندروید
گران بودن هزینه های چاپ، تولید و پخش و ارسال پستی کاتالوگ، عدم دسترسی به وب سایت در صورت قطع اینترنت و ... باعث رشد روز افزون نرم افزارهای موبایل که به صورت آفلاین بر روی تلفن همراه قابل استفاده می باشند، گردیده است.

طراحی و توسعه وب سایت

طراحی حرفه ای و تخصصی وب سایت
دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم و در عصر ارتباطات است

عکاسی صعنتی، تبلیغاتی

تبلیغاتی، صنعتی، LifeStyle
هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار است.عکاسی صنعتی تاثیر مستقیم بر معرفی محصولات و فروش دارد

مولتی مدیا

چند رسانه ای
مالتی مدیا به معنی ارائه اطلاعات به وسیله اجزا مختلفی از مدیا (رسانه) که بر روی کامپیوتر قابل ارائه باشند، است.

هدایای تبلیغاتی

عمومی
هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.

غرفه آرایی و دکوراسیون

غرفه نمایشگاهی
غرفه در نمایشگاه به منزله کارت شناسایی یک شرکت و غرفه دار است

خدمات تخصصی چاپ

چاپ
چاپ در لغت به‌معنای نقش، اثر، مُهر و نشان آمده است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپ در اصطلاح، به عمل، فن، و صنعت تکثیر صورت و نقش‌های دوبعدی مانند حروف، ارقام، خط‌ها، تصویرها، و... به‌وسیله انداختن اثر این نقش‌ها بر کاغذ، پارچه، یا مواد دیگر...
کانون ارتباطات و تبلیغات فرا