دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم و در عصر ارتباطات است
دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم و در عصر ارتباطات است
طراحی وب سایت
بررسی های انجام شده نشان میدهد که اغلب شرکت ها و سازمان های ایرانی انتظارات خود را در مورد طراحی صفحات وب صرفاً محدود به ابعاد اطلاع رسانی آن می کنند حال آنکه در دنیای 23 میلیونی کاربران اینترنتی ایران، عدم توجه به ابعاد تجاری و بازاریابی در یک وب سایت، اشتباه تجاری بزرگی محسوب میشود.
خدمات طراحی وب سایت :
• شناخت و آنالیز فعالیت ها و نیازهای شرکت و ديدگاه مدیران آن • تحلیل بر اساس فاز شناخت • طراحی گرافیکی بسیار زیبا و کارآمد • برنامه نویسی و توسعه سیستم • تست و ورود اطلاعات اولیه در فضای مجازی • بارگذاری واقعی در اینترنت و تست سیستم • دریافت نقطه نظرات مشتری و بهینه سازی بر اساس این نقطه نظرات • معرفی وب سایت به موتورهای جستجو گر وب سایت های مرتبط • ارائه یک برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی وب سایت در دنیای وب
مشاوره و پشتيباني طراحي گرافيکي طراحي و کدنويسي اصولي ميزباني پر قدرت تکنولوژی مورد استفاده : CSS Valid , Html Valid , JS , JQuery , MVC , PHP , ASP.NET آدرس مناسب برای سایت گرافیک : اختصاصی یا عمومی
اغلب شركتها، سازمانهاي دولتي و غير دولتي، مدارس، دانشگاهها داراي وب سايت هستند . وب امکان به روز شدن اطلاعات با سرعت بالا را موجود ساخته است، استفاده كنندگان وب آن قدر زياد شده اند كه شمارش آن به صورت دقيق غيرممكن مينمايد و وب در تمامي عرصه هاي زندگي اجتماعي ما مشهود است.
انواع وب سايتها
تجارتي:
هدف اصلي سايتهاي بازرگاني فروش محصولات و تبادل از انواع مختلف است.
اطلاعاتي:
وب سايتهاي كتابخانهها در اين نوع قرار ميگيرند و هدف اين گونه سايت ها فراهمآوري اطلاعات است.
سرگرمي:
گروههاي خبري، ليست سروها و...
اجتماعي:
اين گروه وب سايتها محلي براي افرادي است كه زمينههاي فكري و علاقههاي مشترك دارند.
اينترانت:
بسياري از سازمانها اينترانت را براي سيستمهاي اطلاعات سازماني به كار ميبرند. اين وب سايتها رمز عبور داشته و براي عموم قابل دسترسي نيستند. اينترانت ارتباطات و اشتراك اطلاعات در سازمان را بهبود ميبخشند، در مراكز اطلاعرساني بزرگ نيز از اين وب سايتها استفاده ميشوند. بسياري از وب سايتها در بيش از يك نوع جاي ميگيرند.
مراحل طراحي يك وب سايت كاربر مدار:
تمامي وب سايت ها بدو ن درنظر گرفتن نوع تا زمان تكميل شدن هفت مرحله را در پيش دارند. 1. تعيين رسالت وب سايت و جامعه هدف. 2. گردآوري ملزومات – چه اطلاعاتي مورد نياز است؟ 3. ايجاد و اصلاح مفاهيم وب سايت شما . (معماری وب سایت) 4. ايجاد و اصلاح طراحي فيزيكي 5. انجام آزمايشهاي قابليت استفاده وب سايت 6. اجرا وعرضه وب سايت 7. ارزيابي و بهبود وضعيت وب سايت
گران بودن هزینه های چاپ، تولید و پخش و ارسال پستی کاتالوگ، عدم دسترسی به وب سایت در صورت قطع اینترنت و ... باعث رشد روز افزون نرم افزارهای موبایل که به صورت آفلاین بر روی تلفن همراه قابل استفاده می باشند، گردیده است.