استوری

پیام‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تجاری و سیاسی را به کمک تبلیغات محیطی می توان در معرض دید مردم قرار داد و آنها را در جهت بهتر زیستن و چگونه زیستن راهنمایی کرد.

تبلیغات میحطی تجاری و فرهنگی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
تبلیغات میحطی تجاری و فرهنگی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

پیام‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تجاری و سیاسی را به کمک تبلیغات محیطی می توان در معرض دید مردم قرار داد و آنها را در جهت بهتر زیستن و چگونه زیستن راهنمایی کرد.

لوگو و لوگو تایپ کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

گرافیک محیطی به عنوان یکی از شاخه های گرافیک در رسیدن به اهداف بالا نقش بسزائی داشته و بخش عمده ای از فعالیت های تبلیغاتی و تجاری را در بر می گیرد.
تبلیغات محیطی به عنوان شاخه ای از گرافیک محیطی دارای نقش مهمی در ارتقای فرهنگ و اقتصاد جامعه است. دنیای معاصر ما با شتاب بسیار زیادی به‌ پیش می‌رود. تکنولوژی، زندگی انسان را به سمت ساخت و تولید و تنوع در آنها رهنمون می‌کند، بدین ترتیب نیاز به بازار عرضه و تقاضا به وجود می‌آید و تبلیغات محیطی به عنوان زیر‌مجموعه گرافیک محیطی وظیفه انتقال پیام‌ها را برعهده دارد.
پیام‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تجاری و سیاسی را به کمک تبلیغات محیطی می توان در معرض دید مردم قرار داد و آنها را در جهت بهتر زیستن و چگونه زیستن راهنمایی کرد.


تاریخچه تبلیغات محیطی

پیشینه تبلیغات محیطی به تمدن های نخستین روی زمین بر می گردد. کشف سنگ نگاره هایی از مصر باستان بصورت چهاروجهی با نوک هرمی شکل که از آنها برای ترویج مذهب مصریان باستان مورد استفاده قرار می گرفته است از قدیمی ترین نوع تبلیغات محیطی به شمار می رود. این اسناد نشان دهنده آن است که بشر از زمان قدیم در پی اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ و المان های خاص برای تاثیر گذاری در ذهن سایر افراد جامعه خود تلاش داشته است. شاید یکی دیگر از نمونه های بارز تبلیغات محیطی در زمان قدیم را بتوان در جنگ هایی که بین قبایل بوجود می آمد پیدا کرد جایی که گروهی از افرادی که در جنگ شرکت می کردند پرچم هایی بزرگ و قابل دید را با خود حمل می کردند. به همراه داشتن این پرچم ها برای افراد نوعی اطلاع رسانی بود.
تبلیغات محیطی در قرن بیست و یکم : با پیشرفت بشر در قرن بیست و یکم شاهد ورود ابزارهای جدید در حوزه رسانه محیطی هستیم که در برخی موارد چاشنی خلاقیت رنگ و بوی تازه ای به آن می بخشد. تلویزیون های بزرگ تبلیغاتی که یکی از دست آوردهای بشر در پی اختراع تکنولوژی ” ال ای دی ” می باشد حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم می باشد.

انواع ابزارهای رسانه محیطی

با توجه به نوع مخاطب و درخواست های صاحبان آگهی از بازار هدف ابزارهای مختلفی قابل استفاده هستند که در اینجا با انواع ابزارهای تبلیغات محیطی آشنا می شویم.

بیلبورد Billboard
لمپوست بنر Lamp-post banner
استرابورد Straboard
استندهای تبلیغاتی Stand
تلویزیون های تبلیغاتی شهری Urban TV
تبلیغات برروی بدنه تاکسی های شهری
تبلیغات برروی بدنه اتوبوس های شهری
تبلیغات پل های هوایی و عابر پیاده
دیواری نویسی
دستگیره های تبلیغاتی
استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی
تابلوی سر در فروشگاه Table
لامپ‌های نئون Neon
لامپ ال‌ای‌دی Electronic LED
جعبه‌های نور Light Boxes
حروف روی پنجره فروشگاه Window Lettering
سایه‌بان جلوی درب فروشگاه Awnings
و ابزارهای خلاقانه و نامتعارف


انواع موقعیت های مکانی برای انجام تبلیغات محیطی

مکان مناسب جهت انجام تبلیغات محیطی از جمله فاکتورهای مهم و اساسی می باشد که اگر به درستی انتخاب شود تآثیر شگرفی در مخاطب ایجاد خواهد کرد و بهترین مکان ها شامل موارد زیر می باشد.


فضاهای بین شهری شامل:

اتوبان های بین شهری
عوارضی
پلیس راه ها

پایانه های حمل و نقل عمومی :

ایستگاه اتوبوس شهری
پایانه مسافربری بین شهری
قطار شهری
فرودگاه
راه آهن

جایگاه های سوخت گیری:

پمپ بنزین
جایگاه سوخت CNG

مراکز عمومی شامل :

مجتمع های تفریحی توریستی
مراکز خرید
نمایشگاه های بین المللی
میادین ورزشی

موقعیت های مکانی:

خیابان ها
میادین
پل های عابر پیاده
پل های هوایی سواره رو
بزرگراه های شهری و …





کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
برخی از خدمات کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

خدمات طراحی گرافیک

طراحی هویت بصری
هویت سازمانی یا هویت بصری ، یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به هدف‌ها و چشم‌اندازهاست

خدمات نرم افزار موبایل

اندروید
گران بودن هزینه های چاپ، تولید و پخش و ارسال پستی کاتالوگ، عدم دسترسی به وب سایت در صورت قطع اینترنت و ... باعث رشد روز افزون نرم افزارهای موبایل که به صورت آفلاین بر روی تلفن همراه قابل استفاده می باشند، گردیده است.

طراحی و توسعه وب سایت

طراحی حرفه ای و تخصصی وب سایت
دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم و در عصر ارتباطات است

عکاسی صعنتی، تبلیغاتی

تبلیغاتی، صنعتی، LifeStyle
هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار است.عکاسی صنعتی تاثیر مستقیم بر معرفی محصولات و فروش دارد

مولتی مدیا

چند رسانه ای
مالتی مدیا به معنی ارائه اطلاعات به وسیله اجزا مختلفی از مدیا (رسانه) که بر روی کامپیوتر قابل ارائه باشند، است.

هدایای تبلیغاتی

عمومی
هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.

غرفه آرایی و دکوراسیون

غرفه نمایشگاهی
غرفه در نمایشگاه به منزله کارت شناسایی یک شرکت و غرفه دار است

خدمات تخصصی چاپ

چاپ
چاپ در لغت به‌معنای نقش، اثر، مُهر و نشان آمده است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپ در اصطلاح، به عمل، فن، و صنعت تکثیر صورت و نقش‌های دوبعدی مانند حروف، ارقام، خط‌ها، تصویرها، و... به‌وسیله انداختن اثر این نقش‌ها بر کاغذ، پارچه، یا مواد دیگر...
کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه فیسبوک کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه گوگل پلی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه توییتر کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
کانال یوتیوب کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه اینستاگرام کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه پینترست کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه لینکدین کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
کانال تلگرام کانون ارتباطات و تبلیغات فرا