استوری

تصویرگری نوعی نقاشی روایت گر است و روایت گری متن را به عهده دارد

تصویر سازی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
تصویر سازی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

تصویرگری نوعی نقاشی روایت گر است و روایت گری متن را به عهده دارد

لوگو و لوگو تایپ کانون ارتباطات و تبلیغات فرا


تصویرگری نوعی نقاشی روایت گر است و روایت گری متن را به عهده دارد. گاهی با متن و گاهی بدون متن ارائه می شود و می‌تواند دنباله‌دار، یا تک فریم باشد. تفاوت اصلی تصویرگری با نقاشی، هدفمند بودن برای کاربردی مشخص، در نظر گرفتن مخاطب و سفارش‌دهنده است و از این نظر شباهت های بسیاری با طراحی گرافیک دارد.
اوستا از اولین کتاب‌های مصور در ایران بوده است. تصویرگری در ایران پیوندی محکم با مذهب داشته است. چنان که "مانویان" با گرایش خاص به تصویرسازی متن‌های مذهبی سنت نگارگری را در آسیای مرکزی و اطراف رونق بخشیدند.
اغلب تصويرهای سنگ نگاره ها در دوران های مختلف تاریخی رواي حكايت‌هاي منظوم بوده‌اند همچون ديوان‌هاي شعری چون شاهنامه و کتاب های علمی- آموزشی نظیر شفا و قانون. تفاوت در این تصویرگری‌ها منجر به شهرت و ماندگاری تاریخی آن‌ها شد. پس از اسلام در ایران تصویرگری بیش‌تر در ترسیم و تجسم گل و گیاه با نمادهای گرافیکی در فرش، گلیم، کاشی‌کاری، قلم‌زنی و... بروز می‌کند. و پس از آن تصويرسازي معاصر در شیوه‌هاي "قهوه‌خانه‌اي بروز کرد.

از انواع تصویرگری می توان به نقاشی‌های داخل کتاب‌های کودک و روی جلد کتاب‌های بزرگسال (و گاه داخلی برای متن- که در ایران، تصویرگری برای متن بزرگسال کمتر رایج است)، نقاشی‌های روی پوسترهای تبلیغاتی و اقلام تجاری، داستان‌های مصور (کمیک استریپ)، و طراحی‌ها و نقاشی‌های داخل مجلات و روزنامه‌ها را نام برد.

تصویرسازان به پنج گروه عمده تقسیم می شوند:

تصویرسازان نشریات که در روزنامه ها و مجلات اغلب به عنوان کاریکاتوریست اجتماعی، سیاسی یا تصویرسازان خبری فعالیت دارند.
تصویرسازان کتاب ها که یا عنوان ها و موضوعات را به شکل طرح جلد یا مضامین داستانی را در کتاب های داستانی تصویرسازی می کنند.
تصویرسازان تبلیغاتی، تصویرسازی پوسترهای تبلیغاتی، آگهی های تجاری و تصویرسازی مربوط به بسته بندی کالاهای مصرفی نظیرمواد غذایی و دارویی ر ا انجام می دهند.
تصویرسازان بنیادها و موسسات و نهادها، تصویرسازانی هستند که پیام های موسسات و نهادهای هنری و اجتماعی، خیریه، ورزشی ،سیاسی و علمی و ... را به مخاطبین خود منتقل می سازند.
تصویرسازان بین المللی که در آثارشان هویت های فرهنگی، بومی، نژادی، تاریخی و جغرافیایی ملت ها و کشورها انعکاس می یابند.





کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
برخی از خدمات کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

خدمات طراحی گرافیک

طراحی هویت بصری
هویت سازمانی یا هویت بصری ، یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به هدف‌ها و چشم‌اندازهاست

خدمات نرم افزار موبایل

اندروید
گران بودن هزینه های چاپ، تولید و پخش و ارسال پستی کاتالوگ، عدم دسترسی به وب سایت در صورت قطع اینترنت و ... باعث رشد روز افزون نرم افزارهای موبایل که به صورت آفلاین بر روی تلفن همراه قابل استفاده می باشند، گردیده است.

طراحی و توسعه وب سایت

طراحی حرفه ای و تخصصی وب سایت
دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم و در عصر ارتباطات است

عکاسی صعنتی، تبلیغاتی

تبلیغاتی، صنعتی، LifeStyle
هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار است.عکاسی صنعتی تاثیر مستقیم بر معرفی محصولات و فروش دارد

مولتی مدیا

چند رسانه ای
مالتی مدیا به معنی ارائه اطلاعات به وسیله اجزا مختلفی از مدیا (رسانه) که بر روی کامپیوتر قابل ارائه باشند، است.

هدایای تبلیغاتی

عمومی
هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.

غرفه آرایی و دکوراسیون

غرفه نمایشگاهی
غرفه در نمایشگاه به منزله کارت شناسایی یک شرکت و غرفه دار است

خدمات تخصصی چاپ

چاپ
چاپ در لغت به‌معنای نقش، اثر، مُهر و نشان آمده است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپ در اصطلاح، به عمل، فن، و صنعت تکثیر صورت و نقش‌های دوبعدی مانند حروف، ارقام، خط‌ها، تصویرها، و... به‌وسیله انداختن اثر این نقش‌ها بر کاغذ، پارچه، یا مواد دیگر...
کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه فیسبوک کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه گوگل پلی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه توییتر کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
کانال یوتیوب کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه اینستاگرام کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه پینترست کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه لینکدین کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
کانال تلگرام کانون ارتباطات و تبلیغات فرا