صفحه آرایی ، دانش و روش آراستن یک سند، کتاب یا صفحه است.

صفحه آرایی و فرم بندی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه آرایی و فرم بندی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

صفحه آرایی ، دانش و روش آراستن یک سند، کتاب یا صفحه است.

لوگو و لوگو تایپ کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

پيشينه صفحه آرايي در ايران، به گذشته هاي بسيار دور، يعني زماني كه سومري ها بر روي لوحه هاي گلي، مفاهيم مرتبط با يكديگر و ادامه داري را مي نوشتند، باز مي گردد. شكل عيني نخستين كتاب ها، به صورت اتاقي بوده است كه ورق هاي خشتي كتاب، كه هر كدام چند سانتي متر ضخامت داشته اند، در طبقه هاي نصب شده به ديوارهاي اين اتاق قرار مي گرفتند. سپس، پوست برخي از حيوانات براي توليد كتاب به كار مي رود و پس از آن، كتابهاي كاغذي رايج مي شود. در نخستين سده هاي هجري، كتاب آرايي مورد توجه قرار مي گرفت و كتابخانه ها، شبكه هاي اداري و درباري و آموزشي، همگي در مسير نسخه آرايي و فن كتاب سازي، هيأتي نظام مند پيدا كردند. اوج هنر كتاب آرايي در ايران، به دوره تيموري مربوط است اما با شكست جانشينان تيمور و تسلط شاه اسماعيل صفوي بر هرات، از ارزش هاي بصري اين هنر كاسته نمي شود و همچنان، بهترين دوره هاي تكاملي خود را مي گذراند و فقط در اواخر دوره صفوي ست كه هنر كتاب آرايي و نگارگري ايراني، با تأثيرپذيري از غرب، به تدريج سير نزولي آغاز مي كند.
در آرایش صفحات کتابها ، روزنامه ها مجلات و دیگر نشریات چون صفحات پی در پی است باید به مجموعه صفحات فکر کرد تا هماهنگ باشد. آرایش کتابهای علمی -داستانی -شعر -لغت یا کتابهای مربوط به کودکان حتما متفاوت طراحی می شود.
هنر صفحه آرایی باعث می شود تا بیننده ساعات بیشتری صرف مطالعه کرده و در نهایت جذابیت محتوا را بیشتر می کند. تجربه و تخصص در صفحه آرایی و اطلاع دقیق از انواع سیستم های چاپ باعث ارائه نتیجه نهایی با کیفیت بالا می گردد. استفاده از ترکیب رنگ مناسب و چیدمان مطالب نسبت به موضوع و یا حتی گروه سنی مطالعه کننده کتاب، توجه بیننده را بخود جلب کرده و درجه کیفی کار را بالا می برد. تا جایی که میتواند از سمت مخاطبین زیادی مورد درخواست قرار گیرد.

نکات حایز اهمیت در صفحه آرائی

الف - انتخاب مناسب نوع خط
ب- متناسب بودن فواصل سطرها
ج- در نظر گرفتن فضاهای پر و خالی بین کلمات
د- تناسب رنگ مرکب
ه- انتخاب نوع کاغذ

عوامل زیبا سازی صفحات چاپی

۱- فرم چاپ ۲-تصاویر و طرحها ۳- خطوط و حروف ۴- رنگها و بی رنگها ۵- تیترها و سوتیترها ۶- فضاهای پر و خالی



کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
برخی از خدمات کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

طراحی گرافیک

طراحی هویت بصری
هویت سازمانی یا هویت بصری ، یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به هدف‌ها و چشم‌اندازهاست

خدمات نرم افزار موبایل

اندروید
گران بودن هزینه های چاپ، تولید و پخش و ارسال پستی کاتالوگ، عدم دسترسی به وب سایت در صورت قطع اینترنت و ... باعث رشد روز افزون نرم افزارهای موبایل که به صورت آفلاین بر روی تلفن همراه قابل استفاده می باشند، گردیده است.

طراحی وب سایت

طراحی حرفه ای و تخصصی وب سایت
دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم و در عصر ارتباطات است

عکاسی

تبلیغاتی، صنعتی، LifeStyle
هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار است.عکاسی صنعتی تاثیر مستقیم بر معرفی محصولات و فروش دارد

مولتی مدیا

مولتی مدیا
مالتی مدیا به معنی ارائه اطلاعات به وسیله اجزا مختلفی از مدیا (رسانه) که بر روی کامپیوتر قابل ارائه باشند، است.

هدایای تبلیغاتی

عمومی
هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.

غرفه آرایی و دکوراسیون

غرفه نمایشگاهی
غرفه در نمایشگاه به منزله کارت شناسایی یک شرکت و غرفه دار است

خدمات تخصصی چاپ

چاپ
چاپ در لغت به‌معنای نقش، اثر، مُهر و نشان آمده است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپ در اصطلاح، به عمل، فن، و صنعت تکثیر صورت و نقش‌های دوبعدی مانند حروف، ارقام، خط‌ها، تصویرها، و... به‌وسیله انداختن اثر این نقش‌ها بر کاغذ، پارچه، یا مواد دیگر...
کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه فیسبوک کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه گوگل پلی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه توییتر کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
کانال یوتیوب کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه اینستاگرام کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه پینترست کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه لینکدین کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
کانال تلگرام کانون ارتباطات و تبلیغات فرا