هویت سازمانی، یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به هدف‌ها و چشم‌اندازهاست

طراحی هویت بصری کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
طراحی هویت بصری کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

هویت سازمانی، یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به هدف‌ها و چشم‌اندازهاست

لوگو و لوگو تایپ کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

طراحی هویت بصری سازمانی | یونیفرم

هویت شرکت یا هویت نام تجاری، تصویر کلی از یک شرکت، ابرشرکت و یا یک کسب‌وکار در ذهن عموم مردم، مانند مشتریان، سرمایه‌گذاران و کارمندان می‌باشد و در واقع شخصیت یا هویتی بصری است، که می‌تواند در مورد گروهی از محصولات مشابه و یا خدمات هم‌خانواده از یک منبع مشترک، تحقق یابد، که معمولا بر بازار فروش خاص و یا فعالیت اقتصادی عمومی یک شرکت تأثیرگذار است. هویت سازمانی شامل نشانه-نوشته، رنگ، نام، شکل بسته‌بندی و شعارهای تبلیغاتی بوده و می‌تواند در مورد یک برند یا نماد بازرگانی و یا یک فروشگاه به کار رود.
هویت سازمانی، هماهنگی میان تصویر خارجی و داخلی یک شرکت است.
هویت سازمانی، یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به هدف‌ها و چشم‌اندازهاست. تصویری که مشتریان و سرمایه‌گذاران از سازمان دارند یک مزیت رقابتی است. این مفهوم بر روی اینکه سازمان از درون و بیرون چگونه به نظر می‌رسد، متمرکز است. ايجاد ساختار منسجم و همگون از موضوعات اصلى در طراحى هويت بصرى است.
به دليل تنوع فعاليت سازمانها و شركت ها طراح بنابر تشخيص و نياز سفارش دهنده و خلاقيت خود اقدام به طراحى و پيشنهادهاى مناسب در مجموعه یى هماهنگ تعريف مى نماید. هر مجموعه بر حسب نیازهای سفارش دهنده از لحاظ کمیت و تعداد ممکن است بسیار متفاوت باشد.

طراحی عناصر بنیادین شامل موارد زیر می باشد

طراحی نشانه و یا نام نوشته
تعیین و تعریف رنگ ها و قلم یا فونت های سازمانی
طراحی و تعیین سبک برای مجموعه اوراق اداری ، کارت و سربرگ ها، اوراق مالی و حسابداری
طراحی و تعیین سبک نمایش نام سازمان روی تابلوها و خودروهای سازمانی
طراحی و تعیین سبک نمایش برای مجموعه ی بسته خدمات یا محصولات
طراحی و تعیین سبک برای مجموعه روابط عمومی ، انتشارات، اطلاع رسانی، و آگهی ها
طراحی و تعیین سبک برای مجموعه ی علائم و نشانه های تصویری فضاهای کاری سازمانی
طراحی و تعیین سبک برای مجموعه نمایش صفحات وب سازمان برای یک صفحه اصلی و پیوسته
طراحی و تعیین سبک برای موارد تشریفات سازمانی مانند: بج، تقدیرنامه ها و احکام
تدوین و طراحی کتابچه طراحی هویت بصری سازمانی






کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
برخی از خدمات کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

طراحی گرافیک

طراحی هویت بصری
هویت سازمانی یا هویت بصری ، یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به هدف‌ها و چشم‌اندازهاست

خدمات نرم افزار موبایل

اندروید
گران بودن هزینه های چاپ، تولید و پخش و ارسال پستی کاتالوگ، عدم دسترسی به وب سایت در صورت قطع اینترنت و ... باعث رشد روز افزون نرم افزارهای موبایل که به صورت آفلاین بر روی تلفن همراه قابل استفاده می باشند، گردیده است.

طراحی وب سایت

طراحی حرفه ای و تخصصی وب سایت
دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم و در عصر ارتباطات است

خدمات تخصصی چاپ

چاپ
چاپ در لغت به‌معنای نقش، اثر، مُهر و نشان آمده است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپ در اصطلاح، به عمل، فن، و صنعت تکثیر صورت و نقش‌های دوبعدی مانند حروف، ارقام، خط‌ها، تصویرها، و... به‌وسیله انداختن اثر این نقش‌ها بر کاغذ، پارچه، یا مواد دیگر...

مولتی مدیا

مولتی مدیا
مالتی مدیا به معنی ارائه اطلاعات به وسیله اجزا مختلفی از مدیا (رسانه) که بر روی کامپیوتر قابل ارائه باشند، است.

هدایای تبلیغاتی

عمومی
هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.

غرفه آرایی و دکوراسیون

غرفه نمایشگاهی
غرفه در نمایشگاه به منزله کارت شناسایی یک شرکت و غرفه دار است

عکاسی

تبلیغاتی، صنعتی، LifeStyle
هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار است.عکاسی صنعتی تاثیر مستقیم بر معرفی محصولات و فروش دارد
کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه فیسبوک کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه گوگل پلی کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه توییتر کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
کانال یوتیوب کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه اینستاگرام کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه پینترست کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
صفحه لینکدین کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
کانال تلگرام کانون ارتباطات و تبلیغات فرا