استوری

وقتي يك بروشور طراحي مي كنيد بايد به نحوه استفاده از بروشور كاملا توجه داشته باشيد. بروشور نوعي تبليغات چاپي است كه هدف آن ترويج اطلاعات يا تبليغ يك محصول يا خدمات است طراحي يك بروشو مستلزم شناخت اصول اساسي تبليغات، نوشتن، متن آگهي و توليد است. بروشور همچون ديگر انواع موارد تبليغاتي ، به يك مفهوم و محتوا نياز دارد كه به هم پيوند بخورند. بروشور براساس نوع طرح مي تواند ساده تك رنگ، سه لتي ساده باشد. شكل اندازه بروشور بسيار متفاوت است . رايج ترين بروشورها معمولاً سه لتي و با ابعاد 27×21 سانتيمتر است و يا چهار لتي 35×21 سانتي متر. برخي از بروشور ها از قطع بولتن يعني يك لتي 42×27 سانتيمتر استفاده مي شود زيرا بايد اطلاعات را بيش از اطلاعاتي كه در قطع استاندارد جاي مي گيرد، در خود جاي دهد. بروشورها نقش اطلاع رساني دارند و به عنوان حاملي براي معرفي، شرح حال و تبليغ محصول استفاده مي شود. بروشورها وسيله اي مناسب براي تبليغ و اطلاع رساني به مخاطبين خاص درباره كنفرانس و ديگر رويدادها است يا صرفاً مي توانند آموزشي باشند و اطلاعاتي درباره بهداشت عمومي يا مطالب عمومي نظير اين به مردم بدهند. بروشورها را مي توان به صورت پست مستقيم باشد با يك، دو، سه، چهار يا پنج ستون.

نكاتي كه بايد پيش از شروع طراحي بروشور مدنظر داشت:

1- موضوع يا هدف اين بروشور چيست؟
2- مخاطب كيست؟ اگر بيش از يك مخاطب وجود دارد، شايد بخواهيد كه چند بروشور طراحي كنيد.
3- مشتري چگونه از اين محصول يا خدمات استفاده خواهد كرد؟
4- چه اطلاعاتي در متن بايد لحاظ شود ؟
5- چه كسي متن آگهي را خواهد نوشت؟
6- پيام چيست؟
7- براي ارائه پيام، ميزان اطلاعاتي كه بايد در متن جاي گيرد و مخاطب كدام قطعي از همه مناسبتر است.
8- آيا مي خواهيد براي جذاب تر كردن جلد بروشور از تصوير استفاده كنيد يا مي خواهيد از يك عنوان سياه و چشمگير استفاده كنيد.
وقتي يك بروشور طراحي مي كنيد – و يا هر نوع آگهي چاپي – را طراحي مي كنيد ، جامعيت و سادگي كليدهاي اصلي طرح موفق است. عنوانهاي اصلي و عناوين فرعي بايد در آگهي منسجم و يكپارچه باشند و بايد در قياس با متن آگهي متمايز و متفاوت باشند. اگر از قلم هاي مختلفي است بهتر است كه شكل قلم ها با هم همخوان و سازگار باشند.

تازدن بروشور:

شيوه هاي تا زدن بروشور بخشي از فرآيند طراحي بروشور است . حاشيه ها و لته ها بايد به نحوي سامان يابند كه وقتي تا ميخورد، طرح كلي و اندازه ها همچنان حفظ شود. در بروشورهاي سه لتي ، بايد سه ستون با فاصله ستون هايي به اندازه يك سانتي متر يا دوبرابر پهناي حاشيه باشد. ضروري است كه پيش از شروع طراحي ، يك ماكت ساده از بروشور تهيه كنيم. بدين ترتيب ميزان اطلاعاتي كه بايد در هر لت جاي گيرد مشخص مي شود. اين ماكت به شما امكان مي دهد تا نحوه صفحه آرايي لته ها را معين كنيد . و تجربه گري با تاها را آسان مي سازد. چندين نوع تاي مختلف نيز وجود دارد: تاي دروازه اي، تاي كتابي و تاي مركزي .

نكات مهم:

بروشور را به نحوي نگاه كنيد كه گويي شما خود مخاطب نهايي آن هستيد.
اطلاعات بايد به ترتيب اهميت نظم يابد.
اطلاعات بايد ساده و صريح ارائه شود.
صفحات جلد بايد با هم همخوان باشند.
لته هاي جلد بايد ازنظر طرح و اطلاعاتي كه ارائه مي دهند همخوان باشند.
صفحات بايد از نظر بصري متعادل و متوازن باشند.
تصاوير و عكس ها بايد با متن هماهنگ باشند و جلوه بصري صفحه را تقويت كنند. نبايد متن و اطلاعات را تحت الشعاع قرار دهند.
كاغذي كه انتخاب مي كنيد بايد متناسب با طرح بروشور باشد و به آساني تا بخورد.






کانون ارتباطات و تبلیغات فرا
برخی از خدمات کانون ارتباطات و تبلیغات فرا

خدمات طراحی گرافیک

طراحی هویت بصری
هویت سازمانی یا هویت بصری ، یک ابزار استراتژیک برای رسیدن به هدف‌ها و چشم‌اندازهاست

خدمات نرم افزار موبایل

اندروید
گران بودن هزینه های چاپ، تولید و پخش و ارسال پستی کاتالوگ، عدم دسترسی به وب سایت در صورت قطع اینترنت و ... باعث رشد روز افزون نرم افزارهای موبایل که به صورت آفلاین بر روی تلفن همراه قابل استفاده می باشند، گردیده است.

طراحی و توسعه وب سایت

طراحی حرفه ای و تخصصی وب سایت
دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم و در عصر ارتباطات است

عکاسی صعنتی، تبلیغاتی

تبلیغاتی، صنعتی، LifeStyle
هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار است.عکاسی صنعتی تاثیر مستقیم بر معرفی محصولات و فروش دارد

مولتی مدیا

چند رسانه ای
مالتی مدیا به معنی ارائه اطلاعات به وسیله اجزا مختلفی از مدیا (رسانه) که بر روی کامپیوتر قابل ارائه باشند، است.

هدایای تبلیغاتی

عمومی
هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.

غرفه آرایی و دکوراسیون

غرفه نمایشگاهی
غرفه در نمایشگاه به منزله کارت شناسایی یک شرکت و غرفه دار است

خدمات تخصصی چاپ

چاپ
چاپ در لغت به‌معنای نقش، اثر، مُهر و نشان آمده است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپ در اصطلاح، به عمل، فن، و صنعت تکثیر صورت و نقش‌های دوبعدی مانند حروف، ارقام، خط‌ها، تصویرها، و... به‌وسیله انداختن اثر این نقش‌ها بر کاغذ، پارچه، یا مواد دیگر...
کانون ارتباطات و تبلیغات فرا